Forum Pakistan
New User? Register | Search | Memberlist | Log in
Forum Pakistan - Pakistani Forums
Pakistani forum to discuss Pakistani Media, Siasat, Politics Talk Shows, Khaber Akhbar, Khel, Cricket, Film, Dramas, Songs, Videos, Shairy, Shayari, Pyar Mohabbat ki Kahani, Tourism, Hotels, Fashion, Property, Naukary Gupshup and more.
Watch TV OnlineLive RadioListen QuranAkhbarFree SMS PakistanResults OnlineUrdu EditorLollywoodLive Cricket Score
Government DepartmentsKSE Live RatesUseful LinksJobsOnline GamesCheck EmailPromote us
GEO News LiveGEO NewsDawn News Live TVExpress News

1 AshiqeRasool ke qabar jaab khule?kya ap dekhna chahte hai

Bookmark and Share Goto page 1, 2  Next

This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum Pakistan - Pakistani Forums Home » Islam Forum
Muhammad Arsalan !!!
Full PK Member
Full PK Member

Jabhe meele nahi hotee Dehen meela nahi hota
Muhammad Sallallaho Alahe Wasallam ke ghulaamo ka kafan meela nahi hota...

Mufti-e-Dawateislami ke Qabar jab khulee??? yeh dekhne k leye ess video ko dekheee.

Complete vcd download karne k leye yaha click karee...

Code:
http://www.dawateislami.org/services/Speeches/Video/WMV-Video/2009/782-0.wmv

Sallallaho Alahe Wasallam ka karam apne ghulamoo per dekhne k leye zaroor dekhea...
Murshid-e-Attar per Noor ke Barsaat hooo.
Sun Aug 09, 2009 3:12 pm View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
urfi67
Forum Family Member
Forum Family Member

SUBHANALLAH
Wed Aug 12, 2009 11:06 am View user's profile Send private message
reehab
Full PK Member
Full PK Member

what is this. kis terha awam ko dhoke me rakah jata he. yeh madni chaneel wale to hote he darame baz hien.
aaj kal computer ka dor he kuch bhi dekha do. in my point of view totally fake. i dont beleive it.
Sat Aug 22, 2009 9:55 pm View user's profile Send private message
Muhammad Arsalan !!!
Full PK Member
Full PK Member

rehab Reply with quote
badmazhaboo se behes karna faltu mein hamara kaam nahi hai bhooko jetna bhook sakte hoo
Sun Aug 23, 2009 1:22 pm View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
ak_akhan
Full PK Member
Full PK Member

Janat Ki Khushboo from the grave of Maulana Musa Ruhani - Reply with quote
A short biography i once came across:

Introduction of Shaikh Muhammad Musa AlRoohani Albazi

Shaikh-ul-Hadith wal Tafseer Maulana Muhammad Musa AlRoohani Albazi was indeed the greatest Islamic Scholar of the century. He died on 19th of October 1998 in Lahore, Pakistan. After he was buried in Mayani Grave yard a perfumed smell started coming out of his grave and spread in all the area nearby ( Mayani the biggest & oldest grave yard of Pakistan situated at Lahore ). This perfumed smell continued for about eight months. Thousands & thousands of persons came to witness his grave and felt the smell of paradise from his grave. According to the Islamic History, scholars have said that Maulana Muhammad Moosa Albazi is the third person in the Islamic history from whose grave the smell of paradise came. He spent all of his life among books, in teaching Hadith, Tafseer, Fiqh & in producing Islamic scholars. He wrote more than two hundred valuable Islamic books, most of these books are in Arabic language, some are in Persian & Urdu languages. His every book proved to be a splendid work in Islamic Research. His books get great attention & appreciation from the Islamic Scholars, especially the scholars of the Arab World. They were astonished by his knowledge of Quran, Hadith, Fiqh & Astronomy & his skill in Arabic. All of them confessed that the great books written by him appears to be an Art-Piece of Islamic knowledge & Arabic literature.

Whenever his books were presented to Great Arab Scholars they asked " Is the author of these books is alive ? Really he is the scholar of this century & a non-Arab? They said that from his research work & his astonishing skill in Arabic literature, the author appears to be a Unique Islamic Scholar of several hundred years before ".

Views of Great Arab Scholars about his knowledge

Among several happenings, Views of some of the Great Arab Scholars about his knowledge are quoted below.

The famous scholar & Imam-ul-Haram (Makkah) Shaikh Muhammad Bin Abdullah As-Subayyel once said while addressing a special meeting of Islamic Scholars "As you know I am the Imam of Masjid-ul-Haram (Makkah) , the Islamic Scholars from all over the world come to meet me, but in my whole life I have not seen & met a Islamic Scholar greater in knowledge than Shaikh Muhammad Musa Albazi". Shaikh Muhammad Bin Abdullah As-Subayyel is now Khateeb, Imam & the minister of matters concerning Masjid-ul-Haram & Masjid-e-Nabvi ( Makkah & Madinah ).

Shaikh Abdullah Fathuddin Madni, a great Arab Scholar & a high ranking Aalim in the ministry of information in Saudi Arabia, always said about Shaikh Muhammad Musa AlRoohani Albazi that this Shaikh Muhammad Musa is an alive moving encyclopedia.

Shaikh Ameen Kutbi, the famous Arab Scholar, always praised the late Shaikh Muhammad Musa AlRoohani Albazi & greatly appreciated his work on Islam.

Shaikh Abu-Turab Al-Zahiri, the renowned & well-known Islamic Scholar & the writer of Saudi news papers, always confessed the great works of Shaikh Muhammad Musa AlRoohani Albazi.

Similarly Shaikh Abdullah Bin Humaid, the Chief Justice of the Supreme Court of Saudi Arabia also praised the research work of the Shaikh Muhammad Musa AlRoohani Albazi on Hadith, Tafseer, Fiqh, Nahv & Astronomy.

Fathul-Alim is one of the greatest books written in Islamic History. This book written by Shaikh Muhammad Musa Albazi. The Chanceller of Al-Azhar University, Egypt Shaikh Mahmood Azhar was greatly astonished when he observed this book "Fathul-Alim" & he said that We have not seen or even heard this kind of deep research in whole human history.

Mufti of the Pakistan said about Shaikh Muhammad Musa Albazi

Maulana Mufti Mahmood was the greatest Mufti of Pakistan. He was also a great politician & the Leader of Jamiat Ulama-e-Islam. Jamiat Ulama-e-Islam is the largest & the oldest movement & party of Muslims in sub-continent ( Pakistan, India, Afghanistan & Bangla Desh ). Mufti Mahmood was also the teacher of the Shaikh Muhammad Musa Albazi. Once he was asked, did u write any book ? he replied in negative and said but I am proud of my life that I have produced a top scholar of the Islamic world in the shape of Muhammad Musa ALbazi. and I proudly present his books all over the world to the scholars and say that I am the author of Shaikh Mohammad Musa albazi.

Miracle of Shaikh Muhammad Musa AlRoohani Albazi

He spent more than 46 years in teaching Tafseer, Hadith, Fiqh and produced more than 10,000 scholars in his life belonging to different countries like Saudi Arabia, England, America, Afghanistan, Iran, India, Bangladesh, Uganda, South Africa, Pakistan, Thailand, Malaysia, Indonesia, Nepal, Kenya, Russia, Egypt etc. His books are in Tafseer, Hadith, Fiqh, Astronomy, etc. etc.

His lectures on Tafseer & Hadith were too much popular among the scholars of pakistan. During his lectures he appeared to be an Imam of early Islamic History who have some how come to twentieth century. Some time his lectures continued for five to six hours without any break but even after such long lectures his students appear to be fresher than before & it appeared that his knowledge has put a spiritual power in them.

The valuable Books written by him

The importance & greatness of his books can be estimated from the fact that his books were taught even in his life in the Islamic universities of Pakistan & Iran.

He was the greatest Muhaddis (Explainer of the Hadith meanings) of the century & he was given the Title of "Al-Muhaddis-ul-Azam" ( The Greatest Muhaddis ) by the scolars of Pakistan. His work on Hadith, Tafseer, Fiqh & Astronomy is considered to be the most authentic work on Islam in this century. His book named "Riyaz-us-Sunan" in which he explains the meanings of the Hadiths of Jam-e-Tirmidhi is in more than fifty volumes. Similarly his book in which he explains the meanings of the most difficult Tafseer "Baizawee" ( the Tafseer taught in the Islamic Universities of the world ) is in more than forty five volumes. His book "Fathullah" is about the single word "Allah". This book is in Arabic Language & in two large volumes covering more than 1300 pages. In this book he explains that Almighty Allah is the Greatest similarly his name i.e. the word "Allah" is also the Greatest name.
Tue Sep 01, 2009 2:09 pm View user's profile Send private message Visit poster's website
Muhammad Arsalan !!!
Full PK Member
Full PK Member

ak khan Reply with quote
tumhe pata hai k jen ke baat kar rahe ho unn ke aqaid kya thee
bas jee mein jo ata hai wo bol dete hooo...
tum 1 qabar ke baat karte ho main 18 qabroo ke baat karta ho ab bolo koi hai jawab
Wed Sep 02, 2009 11:27 pm View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
ak_akhan
Full PK Member
Full PK Member

Re: ak khan Reply with quote
Muhammad Arsalan !!! wrote:
tumhe pata hai k jen ke baat kar rahe ho unn ke aqaid kya thee
bas jee mein jo ata hai wo bol dete hooo...
tum 1 qabar ke baat karte ho main 18 qabroo ke baat karta ho ab bolo koi hai jawab

Isi Lye to me ne in Maulana ke bare me likha he, ke tum kehte ho ke inke ya hamare aqaid kia hain phir Qabar se Khushboo q aye, ab ye to ALLAH se pocho mujhe kis pata, mujhe to sirf ye pata hai ke unki qabar ki khushboo khud bata rahi thi ke mein janat ka baagh hoon. Humein Qabar ko khodna nahi para.

Qabrain to wo khodte hein jinko shak ho ke pata nahi kia hoa hoga.

can you answer my few questions please?

q1. Mein ne pehle bhi poocha tha ke aap log qabrain q khodte ho.
q2. is music halal or haram near you?
q3. is videos halal or haram?
q4. is pictures halal or haram?

Thu Sep 03, 2009 1:47 pm View user's profile Send private message Visit poster's website
valiant
Junior PK Member
Junior PK Member

deobandi most kufria ibarats (firkawaryat ki jarr) Reply with quote
ah... wahab najdi , thanvi, nanotvi ,ismal dehevi ke cheele yahan bi apni kufrya ibarat wale apne baron ki mehnat jo unho ne firka waryat phelane ke liye ki thi us ke liye bare sargaram nazar aarahe hen.
naa to iss reehab deobandi aur na hi ye ak khan wahabi ke pas inn ki kufrya ibarat ke jawab hen.
ye beechare hasad ka shikar hen . MASLAK E AHLESUNNAT ki tarakki inn wahabyon aur yazeedyon ki aankh men khatakh rahi he.
yazeed ko jaannati maane wale aur SARKAR SALALLAHO ALEH WASALLAM ki shan men ghustakhyan bakne wale sirf sirf nafraten phelane chahte hen. ye kya jane isheq e Rasool .
inn wahabyon ki kufrya ibarats jin men iss jahil badmash khabis ibless ki oladon ne had kar de ke aik kufrya ibarat ibarat men to ye tak likh dya ke NABI (S.A.W) ka khayal numaz men bura he aur janwar gadhe , biwi ka khayl wagera bahter he. ye khrji gustakhon ki olad hi men se hen , inn najad walon ke lye to mere SARKAR NE dua ke liye bi hath na uthai ke yahan se fita uthe ga. aur iss fitne ne tohid ke aar men ASHIQ E RASOOL aur SARKAR ki mohabbat ko khatam karne ki nakam koshish men lage hen, jo sirf angrezon ki sazish he. net se hamphare ke inkishafat ko log study kar sakte hen jis men inn wahabyno ko kisi aur ne nahi inn k apne doston angrezon ne benakab kar dya he.

inn kufryat ko parhen aur inn khabeeson ki suhbat se bachen ,
Fri Sep 04, 2009 12:06 pm View user's profile Send private message Send e-mail
valiant
Junior PK Member
Junior PK Member

deobandi wahabi kufrya ibarats (firka waryat ki jarr) Reply with quote

Fri Sep 04, 2009 12:09 pm View user's profile Send private message Send e-mail
ak_akhan
Full PK Member
Full PK Member

You did not reply the question I asked, I am saying one thing and you are talking about some other thing.

I know all this, for the last one month you are telling me the same thing, now tell me something new.
Fri Sep 04, 2009 4:40 pm View user's profile Send private message Visit poster's website
reehab
Full PK Member
Full PK Member

Re: deobandi wahabi kufrya ibarats (firka waryat ki jarr) Reply with quote
valiant wrote:

lannet ho jhoote per chal me tum ko chellnge deta hoon is hawale ke original page laga agar sabit ker diya to me aja se bralvi ho jaoon ga.. yhe bakwasat ka jjawab ke liye molana koab noorani ko chellnge diya buzdil aru na mard bahag gaya.

me ne tablighi jamat theek he ya nahi per bralvi ke peer aru jahnummy kala hazrat ke original page lagye hien jis per tamama bralvi gahieb ho gaye aru bahut se kufriyat hien us kahbees ke jo ke awam ke samne lana zarori he. woh laoon ga na ke bralvi jhooton per sirf hawale likh dieya hien original mango to mot atti he..

doston brali duniya ka bad mazhab deen he biddati he yeh log jhotte hawale de ker awam me intishare phelan in ka deen he.

aaj tak in ke alala hazrat ne nabi pak ki seerat nahi likh paya he oppen chellnge deklah de yeh me bralvi ho jaoon ga. essy chellnge in ko doon ga ke in ka biddati molvi kaber se aker nahi de sakta ..

aru kabber kholne ke jhotte kahber per kush ho rahe hien in ko iek forum per bahut zaleel kiya,,,

jsi ne bhi dekhlwa aru bidet dekhne ho madni channel dekh lo iek taref ilya ksheta he tasveer haram he upper se video cahnnl khola he lannet jhooote per ..
dawet islame islame nahi shetani he .. inse hoshiyar rehjye..
gustakh rasool PBUH kon is ke liye mery articel ka wait kejye INSHALLAh in sub ki tabyet saaf ho jaye gi hum bralvi nahi ke cutt ker ke ibarat peish karein in ke original books ke scan lagien ge. bus time chayeh.. her sawal ka jawab he...
Thu Oct 08, 2009 6:48 pm View user's profile Send private message
reehab
Full PK Member
Full PK Member

Re: rehab Reply with quote
badmazhaboo se behes karna faltu mein hamara kaam nahi hai bhooko jetna bhook sakte hoo

hahahah. biddatiuoon se ache kafir hien kum se kum ALLAh aru rasool ko nahi mante mager bidati ALLAh rasool ko mante howy un ke toheen kare jessy bralvi aru shiya.. dono sage bahyee hien ala hazrat ka sahjra naseb piesh karoon to hawa nikkel jye tum sub ki. pehle ala hazrat ka muselman hona sabit karo phir aoo abhi bache ho arame se beht ker biddet karo bus ..

bhoonkta kon he aur apne aap ko kuta kon bolta he to ja ker ilyas ko bolo jo kehta he me sage madinnah hoon. lannet.. madinah pakeszah jaga ka kutta. lannet padri per
Thu Oct 08, 2009 6:50 pm View user's profile Send private message
valiant
Junior PK Member
Junior PK Member

yazeed paleed ke chahne wale deobndi wahabi bi paleed.... Reply with quote
http://www.youtube.com/watch?v=RK5hZjUsfNA&feature=PlayList&p=D68ECB621763643A&playnext=1&playnext_from=PL&index=72
Thu Oct 22, 2009 7:05 pm View user's profile Send private message Send e-mail
reehab
Full PK Member
Full PK Member

JA KER JO ME NE PSOT KIYA HE US KA JAWAB DO. ESSY LINK ME DOON GA TOO SAMJH JAO KIYA CHIEZ GILLI HO GI.
Sun Oct 25, 2009 12:30 pm View user's profile Send private message
love madina
Pak Newbie

oye yahan ajao dekho asal ghustakhyan aur toba karo Reply with quote

Mon Oct 26, 2009 3:59 pm View user's profile Send private message
love madina
Pak Newbie

oye yahan ajao dekho asal ghustakhyan aur toba karo Reply with quote

Mon Oct 26, 2009 4:01 pm View user's profile Send private message
reehab
Full PK Member
Full PK Member

jahil insan ager sahi apne baap ki olad he to original page ke sath a warna apni raza kahniyet per mattem kar. ager mard he tobat kar warna ja ker chillo bhar panime doob mar. bus.

Jhotte per ALLAh ki lannet Bralviyet per ALLAh ki lannet kiuoon ke bralvi name he jhoot ka .
Mon Oct 26, 2009 4:25 pm View user's profile Send private message
ovais ssp
Pak Newbie

sirf ya allah madad Reply with quote
reehab tum bohot ginius ho
Tue Nov 17, 2009 2:02 am View user's profile Send private message
ZSCA
Full PK Member
Full PK Member

ASALAM O ALIKUM..... love madina,valiant,Muhammad Arsalan
U ALL R RIGHT DEAR......
DAWAT-E-ISLAMI IS DOING VERY NICE WORK.......!
MAY ALLAH BLESS UPON THIS NOBLE SUNNI SECT

BRASSTACKS
Tue Nov 17, 2009 2:40 am View user's profile Send private message
reehab
Full PK Member
Full PK Member

Dawet islami ka ijtimah cancell kiuoon howa Reply with quote
Mera sawal he ke dawet islami ka anual ijtimah cancell kiuoon howa. aru raiwind ka ijtimah woh bhi 2 marhalo mehowa woh kiuoon howa rawind to lahore ke pass tha wohan ziydadashat gardi ka kahtra tha akir kiuoon howa wohbhi kamiyab aru pahlee se bharh ker..

iek baat ager dawet islami wale itni karamat wale hien un ke pass koye esa banda nahi jo amal karta ziker wa izkar karta. kiya karamatein sirf books me hein.
ALHAMDULILALh tablighi ijtemah kamiyab gaya . aru pata he jub ijtimah hote hien hien to hafiz karam her time ziker karte hien talawet kate hien aru puir duniya ke log duien karte hien is ko bolte hei haq per kon hein karamat kis ki ziyada he. sirf kitabi nahi amali..
Tue Nov 17, 2009 5:22 pm View user's profile Send private message
reehab
Full PK Member
Full PK Member

Raza Khaniyo ki Taraf say Ilyas Qadri ka Khamosh OPERATION Reply with quote
doston jin ke apne ghe me jhagre hoon woh bahal kahan haq per ho ga us ki kiya kahq karamat ho gi me atatchment de raha hoon jsi ka jawab aaj tak koye green channel wale ya raza kahni nahi de saka ..

Tue Nov 17, 2009 5:27 pm View user's profile Send private message
ovais ssp
Pak Newbie

reehab hamari dua tumharay saath hay.. tum haq par ho aur yeh (biddati mushrik,dhokebaaz,jahil,aur batil walay kabhi haq waloon se jeet nhi saktay... alquran (mafhoom) aur jab in (kafiroon)say kaha jata hay keh aao is qanuun ki taraf jo allah nay nazil kia hay aur aao is peghamber ki taraf to woh jawab detay hain keh hamaray liay to bas yahi kafi hay jis per hum nay apnay baap dada ko paya hay.kia yeh baap dada ki hi taqleed kartay chalay jainge khowaah woh kuch na jaantay ho aur sahih raastay ki in ko khaber hi na ho ? (surat-ul-maaida;aayat no:104)

tum inko jitna bhi samjhao yeh samajhnay walay nhi hay ulta yeh tumsay ladhtay hi rahainge hamesha behes unsay kia karo jo kisi baat ko samajh nay ki koshish karta ho warna apna waqt kharab karnay ke ilawa aur kuch nhi hay
Thu Nov 19, 2009 1:51 am View user's profile Send private message
ovais ssp
Pak Newbie

is site may allama moulana ali sher haidri shaheed (rehmatullah alaih) ka video bayan hay jo
(mozu) jahil aur biddati peero kay baray may hay ...moulana nay jo bayan kia hay woh sunnay kay qabil hay
Thu Nov 19, 2009 1:59 am View user's profile Send private message
ZSCA
Full PK Member
Full PK Member

Quote:
allama moulana ali sher haidri

by the way who is this????? kon hai yeh...????
maine aik newspaper main parha tha ke inki maut family affairs ki wajah se hui..hain shayad koi zameen ka masla tha.....??????? aur yeh kaladam tanzeem "suph-e-sahaba" ke member bi reh chuke....... allah behter janta hai ke kia hua tha.........
well yeh kon hai.......?????????

BRASSTACKS
Thu Nov 19, 2009 2:14 am View user's profile Send private message
reehab
Full PK Member
Full PK Member

ovais ssp wrote:
reehab hamari dua tumharay saath hay.. tum haq par ho aur yeh (biddati mushrik,dhokebaaz,jahil,aur batil walay kabhi haq waloon se jeet nhi saktay... alquran (mafhoom) aur jab in (kafiroon)say kaha jata hay keh aao is qanuun ki taraf jo allah nay nazil kia hay aur aao is peghamber ki taraf to woh jawab detay hain keh hamaray liay to bas yahi kafi hay jis per hum nay apnay baap dada ko paya hay.kia yeh baap dada ki hi taqleed kartay chalay jainge khowaah woh kuch na jaantay ho aur sahih raastay ki in ko khaber hi na ho ? (surat-ul-maaida;aayat no:104)

tum inko jitna bhi samjhao yeh samajhnay walay nhi hay ulta yeh tumsay ladhtay hi rahainge hamesha behes unsay kia karo jo kisi baat ko samajh nay ki koshish karta ho warna apna waqt kharab karnay ke ilawa aur kuch nhi hay

Kiya khoob bat kaeh sheikul Hadith Molana Mohammad Zakriya RA. sahib ne ke kissi ko samjhnaho to eik daleel kafi he mager jsi ne na samjhna ho to dalellon ke pahar la ker kahra kar do us ne nahi mananne. aru kub tak nahi mane ge akhir sach to samen aye ga he..
Sat Nov 21, 2009 4:48 pm View user's profile Send private message
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum Pakistan - Pakistani Forums Home » Islam Forum All times are GMT + 5 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

Gupshup Forum: Urdu ForumIslam ForumPakistan Army ForumAap Ka SheharNaukaryPakistani Visa
Desi Sports and News: Live CricketSports ForumAkhbar OnlinePakistan EventsWorld News Discussion
Entertainment Media: PTV ForumGEO ForumLollywood ForumBollywood OnlineHollywood ForumDesi Radio
Desi Masala Forums: Gupshup Chit ChatComputer GamesMusic ForumDrama ForumsGhazal ForumDesi FashionDesi Food
Official Forums (Government Department): Dak Khana ChatPolice ForumWapda OnlinePTCL ForumUfone ForumRailway ForumSehat Chit ChatTaleem OnlineTax Forum PKZameen ForumAdalat Forum

Pure Pakistani forum to express your views, thoughts with complete freedom. Archives 1 2
Copyright © ForumPakistan.com 2013 All rights reserved.

Contact Us | Advertise | Report Abuse | FP Team | Disclaimer